Friday 2 May 2014

OPPOSITE

Hnusno. Jinak se dnešní den snad nedá popsat. Obzvlášť když Ann musela do školy a mě se opět povedl "krásný" výraz na osobní doklad, tentokrát na občanku. Naštěstí mi pak den zlepšily sekáčové úlovky za 60,- 
(Dámy a pánové, Textile house zlevňuje, tak neváhejte!). 
Plán byl jasný- vyfotit se v černobílé, puntíkaté. Bohužel na to nebyl přes den čas, respektive pořád pršelo, tak jsme se k focení dostaly až v 7 večer. Tou dobou bylo asi 5°C a kolemjdoucí (hm, i kolemprojíždějící) pro nás evidentně neměli pochopení. 

Takže puntíkům a angíně zdar!


(hahaaha)



Drdóly vládnou naší rodině.







(Backstage)
Další důvod, proč na nás koukat jak na debily. Péřová bunda po mámě pro zahřátí, haha. 




(Follow my blog with Bloglovin)

9 comments:

  1. veľmi zaujímavé fotky, obzvlášť sa mi páčia topánky :)

    ReplyDelete
  2. holky, jste úžasný :) I fotky máte skvělý:) Strašně se mi líbí ty bílý lodičky, fakt strašně nádherný :) Mějte se :)

    ReplyDelete
  3. tak teraz rychlo zazvorovy caj nech angina nedojde :)
    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Jsem na vašem blogu poprvé a jsem nadšená! Skvělý, energický fotky a ten bílý top je naprosto boží!

    ReplyDelete
  5. Páni, máte vážně super nápady na fotky :)

    ReplyDelete
  6. Jůů, oběma vám to sluší! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super fotky náhodou!! :)

    www.adelaandtessie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Úžasný nápad, hrozně se mi ty fotky líbí:)

    Lucieswlife

    ReplyDelete